Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Καλησπέρα Ελλάδα μου! με ένα τραγούδι, γιατί... Το Ταξίδι μου Είσαι Εσύ!

Ρίχνουν τα μάτια σου φωτιές στον χρόνο....
και στου παρελθόντος τις σελίδες σου ο χρόνος σταματά...

στην αιωνιότητα σου Ελλάδα μου ταξιδεύω 
στις μαγευτικές ακτές σου ξαποσταίνω
στις ιερές πηγές σου δροσίζομαι
με τους θησαυρούς σου πλουτίζομαι 
με τ' αρώματα σου ανασαίνω
απ' την ομορφιά σου ανασταίνω.

Το ταξίδι μου είσαι εσύ 


Το ταξίδι μου είσαι εσύ....
Μοιάζουν οι λέξεις σου χορδές του ανέμου
κι είναι το σώμα σου μια ξενιτιά
Ποιος είναι ο έρωτας ενός πολέμου
κι όλο με νικά 

Το ταξίδι μου είσαι εσύ....
Ρίχνουν τα μάτια σου φωτιές στο χρόνο
κι είναι τα χέρια σου μια φυλακή
Το ξέρω πάλι θα μ' αφήσεις μόνο
κάποια Κυριακή 

Κράτησε με...
Δες με κι άκουσέ με...
Φως μου... δρόμος και γκρεμός μου....
Μείνε, νιώσε με και γίνε κήπος στην ψυχή...

Νερό στη δίψα μου κάθε σου βλέμμα
κι είναι η ανάσα σου μια πυρκαγιά
όμως ξεχνάς κι ούτε ρωτάς για μένα....
όταν λείπεις πώς πορεύεται η καρδιά...;
Το ταξίδι μου είσαι εσύ....

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...